Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ....



Πόσο φοβάμαι μη φτάσει η στιγμή να διαλέξεις!
Δε θέλω να έρθεις στο μεγάλο το δίλημμα,
το φοβάμαι, γιατί δε θα πάρω τον άσσο,
ξέρω, με την πρώτη σου σκέψη θα χάσω.

Θα δώσεις σε άλλον την πρώτη σειρά,
εμένα θα βάλεις πιο κάτω, εκεί χαμηλά.
Τι σημασία έχει ποιος ζει ή πεθαίνει!
Για σένα τι σου είμαι, ιστορία χαμένη.

Δε θα ζητήσω αναμνήσεις στο νου σου να φέρεις.
Τι σημασία για σένα, το ρόλο τον παίζει η καρδιά.
Για μένα μονάχα πικρές αναμνήσεις,
το άλλον θα κρατήσεις, εμένα θα σβήσεις!.

Όμως εγώ αν σκεφτώ τα παλιά περασμένα,
τι να τα κάνω τόσο μικρά μπροστά σε σένα! 
Είσαι η πρώτη μεγάλη βαθιά στην ψυχή χαραγμένη,
είσαι μια Εύα στον Αδάμ κολλημένη.-

                       

                                                                  







                                           ΦΑΙΔΡΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ-ΚΑΡΑΓΑΤΣΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου