Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΜΟΝΟΣ...



Και τότε που εγώ ήμουν μόνος! εσύ που ήσουν;
Ένοιωθες τον βρόγχο της μοναξιάς μου να σε πνίγει;
Ένοιωθες τη ματιά μου θολή στη ψυχή μου τη σκοτεινιασμένη;
Ένοιωθες τρόμο στη σκέψη μήπως και ξεχάσεις;
και τότε που εγώ ήμουν μόνος, εσύ που ήσουν;




Και τότε που εγώ ήμουν μόνος, εσύ που ήσουν;
Θόλωνες σαν την τρυγόνα το νερό που έπινες,όπως εγώ;
Θόλωνες τη σκέψη σου με αναμνήσεις για να μην κλάψεις;
Θόλωνες τη χαρά με τη θλίψη , για παρηγοριά;
Και τότε που εγώ ήμουν μόνος,εσύ που ήσουν;




Και τότε που εγώ ήμουν μόνος εσύ που ήσουν;
Είχες αράξει στο καρνάγιο σαν σκαρί, σπασμένο από τη φουρτούνα;
Ή είχες αράξει στης ζωής το τσίρκο, σαν παλιάτσος ;
Ή είχες αράξει σε απάνεμο λιμάνι, περιμένοντας 
                            να ταξιδέψεις μόνο στη γαλήνη;
Και τότε που εγώ ήμουν μόνος, εσύ που ήσουν;












                                                                                        ΦΑΙΔΡΑ  ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΑΓΑΤΣΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου