Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Αντιμέτωπος, με το εγώ μου!



Αντιμέτωπος με το εγώ μου!
ζητάω απάντηση από τον εαυτό μου…
Γιατί να σβήνει ο ήλιος να χάνεται το φως
να σταματούν τα τρένα
να εκτροχιάζονται τα φρένα,
να πεθαίνει ο οδηγός!

Γιατί να κόβεται η φλέβα,
να γίνεται νερό το αίμα!
όταν πεθαίνει η αγάπη
και ο έρωτας είναι νεκρός!

Γιατί να χτυπάνε οι καμπάνες μέσα στην εκκλησιά
και να οπλίζει ο χάρος! το χέρι του φονιά...

Γιατί να βγαίνει η ψυχή μια μέρα από το σώμα!
να χαίρεται η γη και να το τρώει το χώμα!

Γιατί τα περιστέρια να ζούνε σε φωλιές
και όταν χωρίζουνε οι άνθρωποι, να πονάνε οι καρδιές!

Γιατί να γίνεται σεισμός! να χάνεται ο αδελφός,
όταν κυβερνάει το χρήμα και πεθαίνει ο φτωχός! 





                                          

                                      ΦΑΙΔΡΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ - ΚΑΡΑΓΑΤΣΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου